Anpassad sökning

måndag 9 augusti 2010

Filmer jag sätt

komedi
 Kom ut: June 12, 2008
 Regissör: Rob Schneider 
 Skådisar: Brandon T. Jackson, Dan Haggerty, David Carradine, Jennifer Morrison, Kevin Gage, M. Emmet Walsh, Marcia Wallace, Richard Kind, Rob Schneider
 Titta på trailern av  Big stan trailer

Vad kan jag säga om big stan ja den var bättre än vad jag trodde den skulle vara. Så den tycker jag ni ska titta på fal ni inte har nått för er. Den får 5/5 stjärnor av mig. För jag gillade den skarpt. Jag gillar faktiskt Rob Schneider han är en bra skådis.
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
komedi/skräck
Kom ut: October 17, 1990 
Regissör: Craig Pryce 
Skådisar: Al K Hall, Eric Bryson, Larry Brown, Ron Wood Titta på ett klipp av Revenge of the Radioactive Reporter hitta ingen trailer på den.

Den var skum rätt så okej Tycker gubben var väldigt lik freddy kruger från terror på elm street. Men kanske bara är jag som tycker det. Den får 2/5 stjärnor av mig den var skum rätt seg  på sina ställen. Men annars en bra film att kolla på fal man inte har nått annat för sig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar