Anpassad sökning

onsdag 11 augusti 2010

Svamlig

Kaffe måste man ha. 
ja vad ska man ta upp för nått i dag då kan tro. Jo jag sitter här med mitt kaffe och tittar lite på skvaller. Finns mycket skoj där att läsa om som man knappt tror är sant. Vissa gör ju vad som helst för att komma med på bild det märker man ju. Vill man bli känd ? Jag skulle inte vilja vara det faktiskt. Förstå man får inte vara ifred nånstans. Man blir fotad precis överallt. inte ens på toaletten får man vara ifred. Man kanske tänker att ja nu äntligen så får jag vara ifred. Här på toaletten kan dom inte fota mig. Man går in sätter sig och ska göra 1:an eller 2: an. Ja då står det 1 i duschen en finns i ventilationen. Ger mig fan på att dom till och med har gått in till granen borrat ett hål i väggen. för att ta kort. Tror dom till och med stoppar ner en kamera från grannens toalett så det kommer upp en liten mina kamera i din toa så får dom en fin bild att sälja till alla tidningar sen på ditt asle. Så vart man än går sitter står när man är känd hamnar man för eller senare på bild. Så därför vill jag bara var jag och ingen annan. Nu ska jag fylla på kaffet och sen fortsätta min läsning om kändisar. Ha det gött så länge mina vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar