Anpassad sökning

onsdag 11 augusti 2010

betyg av mig 4/5
Titta här


jag såg Killers i går och jag är inget Ashton Kutcher fan precis. Men den här filmen gjorde han bra faktiskt. Man skrattade riktigt gott i mellan åt. Den var inte så seg faktiskt hände saker hela tiden. Så det var bara att hänga med i svängarna.  Ett tag vart jag lite förvirad faktiskt hängde inte alls med. Men det löste sig mot slutet av filmen. Tom Selleck som även han är med i filmen gjorde ett bra jobb i den måste jag säga.  Var länge sen jag såg nån film han var med i men jag tycker han gjorde ett bra jobb i den här faktiskt. Katherine Heigl  var inte så dum hon heller faktiskt. Jag får kanske skämmas nu när jag säger att jag knappt vet vem hon är. Så det är nog bäst jag kollar upp lite fler filmer med henne. Catherine O'Hara . Henne har jag inte sätt sen ensam hemma filmerna. Får man väl skämmas lite för med. Så den här tycker jag ni ska se helt klart.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar