Anpassad sökning

torsdag 12 augusti 2010

Sitter här och tänker vad ska jag ta upp nu. Finns det nått man kan ta upp så här på natten. När man bord sova. Jag kan ju alltid ta upp en sak och det är att Dolph Lundgren är tillbaka i en ny flm tillsammans med Sylvester Stallone. Två gamlingar ska göra en action film tillsammans undrar när dom tänker lägga ner. Dom börjar 
ju faktiskt bli till åren nu. Men ska jag vara ärlig och det tänkte jag faktiskt vara nu. Så gillar jag faktiskt både Stallone & Lundgren. Får inte glömma att Jason Stathem är med. En väldigt bra skådespelare för övrigt. Han har gjort mycket bara filmer faktiskt. Eller ska inte säga mycket kanske men har ju sätt en och annan halv skum film med Stathem. Och 
stallone ska vi ju inte prata om. Vart lite trött när det kom ut en ny rocky och sen gör dom en ny rambo på det. Då vart det lite mycket för mig på en gång. Så ska bli spännande att se vad den här filmen har att ge sin publik. Filmens namn är Expendables och har biopremiär 13 augusti.  
Gråt hår
Trodde jag skulle dö i dag tyckte jag såg ett grått hårstrå. Men det var ett hårstrå från en av katterna. Vart riktigt rädd där ett tag trodde jag blivit grå hårig vi 30. Sen tänkte jag lite att det är väl inte så farligt du har ju håret kvar ju. Finns ju dom som tappar sitt vid 23 så jag ska då inte klaga på 1 gråt hårstrå. Nu ska jag slå på min ljudbok och lysa lite tänkte jag. Har inte så mycket kvar av den nu. Så god natt på er alla natt ugglor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar