Anpassad sökning

torsdag 12 augusti 2010

LÄNK
LÄNK
Förstå att ha en skiva med 5 discar i med bara 80-tal  det skulle man ha efter som jag är född 1980. Sen brukar sån musik gå hem rätt bra lite överalt. På fester  när man kör bil eller när man bara slappar hemma. ja för mig går det även bra i duschen. Efter som man hört nästan alla 80-tals låtar sen man var liten så kan man ju dom. Så jag brukar sjunga för mig själv jag. Sen har jag gjort en upptäckt att var och varannan som är född 80-83 heter Fredrik vilket jag tycker är ett fint namn efter som det är mitt. Så är man på stan och nån skriker Fredrik Ja då vänder sig ju halva stan om. Sen har vi ju Lars Winnerbäck han är faktiskt en av mina idoler ja jag gillar hanns låtar dom är bra faktiskt. Ja lite dystra kanske vissa men jag gillar dom faktiskt. Brukar spela hans låtar på gitarren ibland.
                                                                                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar