Anpassad sökning

torsdag 12 augusti 2010

Kul


Min Dag 
Hej alla glada hur har eran dag varit min har varit rätt bra. Jag vaknade i morse och då vart det en kaffe och en film. Var väldans mysigt jag och alla 1000-tals flugor. Sen kom min syster på besök från örebro. Hennes kille och deras son och min son är hos mig denna helg med. Så det är fult hus. Så i dag har vi varit på promenad med våra söta små barn. Och i morgon blir det kanske en sväng till badet med dom små liven.
Modern warfare 
Det spelat gillar jag väldigt mycket måste jag säga faktiskt. Jag har både första och andra spelet och jag spelar dom nästan dagligen. Har kommit in i en period nu har jag märkt. Jag spelar väldigt mycket. Och framför allt krigsspel. Vet inte va det är som gör att jag gillar krigsspel men det är kul. Hur kul som helst.

LÄNK
The Baseballs 
ja den gruppen är ju skit bra. Minns första gången jag hörde dom oj oj oj säger jag bara. Det var hos en polare till mig. Vi skulle ta några öl. Och när vi satt där så drog polaren på en låt med The Baseballs och det räckte alltså med 1 låt för att jag skulle fastna för dom på en gång. så Sjukt bra tyckte jag att dom var. Så nu popar man dom jämt. Nu ropar tv:en på mig hör jag. Bäst man går dit och tittar vad det är på den. Så gör inget jag inte skulle göra.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar