Anpassad sökning

lördag 14 augusti 2010

En bra dag

Handla
i dag var vi och handlade jag min syrra hennes kille och våra små söta söner. Gick väldigt bra faktiskt   va väl lite gnäll på syrrans son som inte riktigt fick som han ville. Men annas va det kalas bra. Sen när vi kom hem så gick vi ner till badet och svalkade hos. För det var ju så otroligt varmt i dag att man nästan flöt bort där ett tag. 
StarCraft 
LÄNK 

LÄNK
kommer nog bli mitt nästa köp fal jag känner mig själv rätt så och det gör ja Det värkar vara ett bra spel. Ett sånt där spel som man vet att man kommer att bli nöjd till ja mellan 80-99% eller det är vad jag hoppas på. Många jag har hört som har pratat om de och det. Och lyssnar man så värkar det ju helt okej. 
Galaxy 2  
Jag är ett stort super mario fan dom spelen har man ju spelat. Sen man den dagen man lärde sig spela. Och det var ju ett tag sen nu. Jag köpte ju första Galaxy spelet och det fastnade jag för på 2 sekunder. Det var ett av dom bättre super mario spelen. Fast det går inte att jämföra med första spelet till 8-bitars. Så nu är jag ute efter Galaxy 2 med. Så det är dom 2 spelen jag kommer att handla in föst och främst. Sen får man väl se fal man hittar nått mer spel man vill ha. Nu ska jag släppa ut katten den står här och jamar och jamar men vi hörs 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar