Anpassad sökning

lördag 14 augusti 2010

Varmt

Födelsedag 
I dag hade vi födelsedag dör min systers son som fyllde 4 i onsdags. Det var trevligt faktiskt men väldigt varmt. Ute på altanen vid väggen var det 49,5 grader så man kunde knappt sitta ute faktiskt. 
Man flöt nästan bort där ett tag av värmen. Men sen nu mot kvällen vart det väldans skönt ute. Nu är det 21,5 ute mer lagom tycker jag. Det som är dåligt med kvällen är att myggen kommer fram och det gillar jag inte. Jag hatar myggor. Dom är små dom sticks och dom ska alltid surra i ens öra när man ska sova. Väldigt jobbiga små djur och dom syns ju inte heller. Man hör dom men tänder man en lampa så är det tyst och dom är borta. Sen släcker man och dom börjar surra i ens öra på en gång. Nu ska jag utrota både flugor och mygg här så jag kan sova gott sen. Men vi hörs god natt på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar