Anpassad sökning

söndag 15 augusti 2010

Trött

Lika trött är jag.
I dag är jag hur trött som helst skulle lätt kunna sova nu. Men känns som det är lite tidigt. Dagen har varit rätt lugn faktiskt Sonen har varit jätte snäll i dag. ovanligt lugn måste jag säga. Han har kollat på tv och vi har sprungit runt lite här hemma och härjat. Nu ligger han och ska sova. Tror han redan har somnat. Så nu kan hanns stakars trötta pappa få vila sig lite och det är ju inte helt fel det. Som jag känner mig så sover jag nog snart jag med.
En bra wallander film
LÄNK
I går såg jag Wallander cellisten och jag måste säga det att den va faktiskt bra. väldigt bra. Den gick på tv men jag lyckades missa den då. Men nu äntligen så har jag sätt den med. Så den tycker jag ni ska titta på fal ni har tid över. Var kanske lite seg på sina ställen. Men jag fan den mycket spännande en då faktiskt. Nu ska jag ta nån dag här och kolla över vilka jag sätt och inte. Man glömmer ju så fort vilka man sätt. Det är ju ett par stycken wallander som har kommit så är ju inte så lätt då att veta. Nu ska jag gå och titta till sonen se fal han har somnat.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar