Anpassad sökning

söndag 8 augusti 2010

Musik är livet.

Musik kära vänner är ju nått man inte kan leva utan inte jag iallafall. Lyssnar på musik varje dag antingen på radion eller så blir det nån bra skiva. Så vad är bra musik ? För mig är bra musik hårdrock det gillar jag.

En liten lista på vad jag gillar











Ozzy Osbourn
Låt med Ozzy  Bark at the moon







Blind Guardian
 Låt Med Blind Guardian  Mr Sandman

 







Iron Maiden
Låt med Iron Maiden   Run To The hills








Korn
Låt Med korn  Freak on a leash










Metallica
Låt med Metallica  Master of puppets

M,M....

Har svårt att tänka just nu. kommer inte på några fler..Typiskt mig man vet ju hur låten går som man gillar med en grupp så kommer man inte på vad gruppen heter. Sånt tycker jag är så drygt.Nu har jag suttit och tänkt så nu har mitt kaffe kallnat usch det smaka inge bra kan jag lova. Försöker komma på några andra band som jag tycker är bra. Jag får återkomma med det sen nu ska jag ta lite varmt kaffe i stället för det här kalla äckliga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar