Anpassad sökning

tisdag 10 augusti 2010

Ny dag

Behöver jobb så jag kan få så här mycket pengar.
Jaha då var man uppe igen då se vad den här dagen har att bjuda på. Ska bli spännande tycker jag. Söka jobb kan vara bra att göra i dag. Måste ju hitta nått att pyssla med innan jag kryper på vägarna. Och natten har varit lång tror jag somnade vid 4 i morse jag slog på min ljudbok som jag lyssnar på och somnade rätt fort. Så nu måste jag börja om på den cd skivan. tror jag hörde 15 min av den. Nu blir det mer kaffe sen blir det väl till att söka jobb. *suck* känns tungt faktiskt att inte ha nått jobb. Men för att få ett så måste man ju anstränga sig lite. och det gör jag ju inte till 100% s jag får väl skylla mig själv lite gran där. I övrigt blir nog dagen väldigt lugn skulle jag tro. Kanske blir det en film eller två vem vet. ha det bra så länge mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar