Anpassad sökning

tisdag 10 augusti 2010

Så här ser jag ut nu..

Ja det här är ju inge bra ytterligare en sömnlös natt hur kul är det på en skalla mellan 1 och 10 får jag välja så säger jag 11 det är inge skoj. Måste och då menar jag måste dra ner på kaffet på dagarna det här går inte. Så nu sitter man här med ögon som en uggla. Man kan ju kanske ha lite lim på locken och sen stänga dom så snabbt det går. Fast problem i morgon när man inte får upp locken. skulle ju bli panik tror jag om jag känner mig själv rätt. Så det var ingen bra ide att göra så. Fast jag druckit 4 liter kaffe i dag eller det känns som jag druckit 4 liter. Så på nått sätt känner jag mig kaffe sugen nu. Av alla dumma tider på dygnet att bli kaffe sugen på så väljer jag nu. Fast det är ju typiskt mig att bli det faktiskt kan jag tänka. Brukar ju bli det på dom mest konstiga tider så. Nej det här går inte för sig måste försöka sova lite. natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar